درباره ی بازی resident evil operation raccon city (دنیای بازی 4)

سلام دوستان عزیزم امیدوارم امتحانات را به خوبی بشت سر گذاشته باشید  و کسانی مثل خود من که در بعد انتخاب رشته هستند به خوبی انتخاب رشته کنند چون با انتخاب رشته شما آیندتون انتخاب می کنید

آرزوی موفقیت برای همتون دارم

بگذریم احتمالا همتون تا حالا  نسخه ی جدید اویل رو گرفته اید و بازی کردید من خودم وقتی این بازی رو بازی کردم چند نقطه ضعف دیدم 1ـنشونه گیری بداسلحه ها2ـقیافه های تکراری زامبی ها

اما نکات خوب هم زیاد داشت اول گرافیک بالاو دوم فراوانی بازیکن اما چیزی که خیلی بد بود این که بازی اصلا ترسناک نبود و بسیار ساده طوری که من در عرض دو روز این بازی رو تموم کردم

و نیروهای ماورایی بازیکنان برای مثال ویکتور که به راحتی نامریی می شد یا فور اییز که در عرض چند ثانیه همه رو تیکه می کرد به همین دلیل لقب گرگ مادر و داشت عجیب بود .و جای سوال داشت

چیز جالب این بود که تو همه ی شماره ها لیون کندی نقش موفق بود اما اینجا شاهد بودیم که با دستان هانک کشته می شه........     این نظرات من از این بازی بود و شما نظر خودتونو به صورت نظر در وبلاگ قرار دهید

دوستان یادتون نره کلید برنده شدن این بازی اینه که از همه ی بازیکنان درست استفاده کنید

 

مدتی بعد سیو این بازی رو برای دانلود می ذارم

یادتون نره هرسوالی درباره ی هر مرحه یا هر چیز دیگه از ای بازی داشتید ببورسید



نظرات شما عزیزان:

عماد
ساعت16:25---15 تير 1391
salam reza mataleb ra khaili herfehy va khub mi nevici vali ey kash keh veb laget saut bud rasti in ahang haiy keh baray veb laget antekhab kardy khily jham gin hastand va bishter janbehye jodaiy darand beh nazar man ey kash ahang hat ue kam shad mibud BYE
bebakhshid valy ino agha reza nazashte
پاسخ:emad aziz merC az nazaret dar mored ahang ham ba web lagh nevis aziz khodemoon ba agha parsa ham mashverat mikoan mta ishoon mano nazanaanan :D kolan merC


عماد
ساعت23:48---3 تير 1391
سلام رضا وبلاگ خوبی داری امیدوارم که در کارهایت موفق باشی راستی معدلت جند اومدپاسخ:salam mr emad merC man khobam moadelam ham 19.2 omad to ham movafagh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط پارسا و رضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید





دریافت كد ساعت ment.write ("");


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

كد موسيقي براي وبلاگ

Football Games

Penalty Fever Plus


بازی جذاب پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

کد متحرک کردن عنوان وب

Rima tools

ریما تولز

Rima tools